bole przedporodowe

       

Odnośniki


DZIENNIK ORNITOLOGA

Temat: Najnowsza Sesja PCH 56P

Kometa leci. Jest to bardziej meteoryt niż kometa. Nie uderzy w całości. W większej części spali się w atmosferze. Spadnie istotnie do Oceanu Altlantyckiego, ale nie poczyni szkód takich, o jakich się pisze. Będą szkody, będzie zalanie mniejszych wysp, ale nie jest to koniec. Jest to początek... początek tej boleści nazwać można - rodzącej kobiety. Bóle przedporodowe. I ten meteoryt, który leci na Ziemię nie jest to coś, co się zabłąkało, ale jest to część z tego ogona z tej planety, która zmierza ku Słońcu, która okrąża Ziemię w swoim obiegu. Będzie to taki przedsmak tego, co mogłoby się wydarzyć w roku 12, kiedy to Ziemia nie otrzyma osłony. Więcej takich meteorytów zahaczy o Ziemię. Teraz możecie jeszcze spać spokojnie.

Ktos sie do tego odniesie?

Źródło: paranormalne.pl/index.php?showtopic=2060



Temat: schiza przedporodowa
jestem w 35 tc i dopadła mnie prawdziwa panika przed porodem. Praktycznie boje isę wszystkiego: bólu, boję się o zdrowie dziecka, o nacinanie. O wszystko.
wiem ze strach jest normalny, tylko ja obawiam się ze jak już sie zacznie akcja to strach mną zawładnie i kompletnie mnie sparaliżuje. A moje zachowanie spowoduje tylko kłopoty podczas porodu

Źródło: emaluszki.pl/forum/index.php?showtopic=989


Temat: poród czy cesarka???
" />Nie wiem co dla niektórych moze być takiego przerazajacego w porodzie naturalnym.Tak naprawde wiele kobiet robi z siebie na wyrost męczennice i wyolbrzymia ból, który w rzeczywistości można porównać z innymi bólami.A kiedy nadchodza bóle parte i rozpoczyna sie poród nie mysli sie juz o tym.
A drą sie same histeryczki. Przed pierwszym porodem spędziłam kilka dni na przed porodówce. Z nudów, ciekawosci, bo byłyśmy usytuowane blisko porodówki sledziłysmy sytuacje i przyznaje, ze zdarzyło sie, ze tylko jedna darła morde, co zreszta wczesniej zapowiedziała i to nie w trakcie bólów przedporodowych ale w trakcie samego wydalania dziecka. Był to jej jedyny odruch jaki tym czasie wykonywała, takze nie było się co dziwic, że wszyscy towarzyszacy przy porodzie z czasem zaczeli coraz bardziej tracić cierpkliwosć, i od próźb, gróźb przeszli z nerwów na obrzucanie rodzacej wszelkimi dostepnymi epitetami.
Źródło: lkr.pl/viewtopic.php?t=21617


Temat: Lipiec :)
Jestem nareszcie, ciągle mnie wyrzuca z "Dzieciaka", co zaczęłam pisać to znów zaczynało się to samo, więc se odpuściłam pisanie.

Ewcia123 skąd ty jesteś ? Pisałaś, że blisko Birmingham czyli są to niedalekie okolice moje i Basi, nie wiem czy wiesz ?

Co do zgagi, to jest moja zmora ! Od polowy ciąży mi doskwiera. Co mogę polecić : mleko (ja nie pije, bo go po prostu nie lubię),migdały, woda niegazowana nisko zmineralizowana, herbata z cytryną (ewentualnie z kwaskiem cytrynowym) i mielonym imbirem - na prawdę pomaga !!! Oprócz tego spokojnie można stosować Reni. Tak poza tym, to przyczyną zgagi są m.in. ostre przyprawy, kawa, trza by było to ograniczyć - tylko łatwo się mówi ... ja jakoś nie potrafię ...

Natasza111 dzięki za listę przedporodową - ciekawa jestem czy w takiej kolejności będziemy rodzić ?

Rzeczy do torby szpitalnej mam już zakupione, ale jeszcze się nie spakowałam, bo nadal kijowa pogoda, a mam ciuszki nie poprane, a wole je wysuszyć na świeżym powietrzu, więc czekam na lepsza aurę.

Isia ja to mam spuchnięte ale tylko nogi, dokładnie :stopy i łydki. Czasami tak bardzo, że zejście ze schodów sprawia mi straszny ból !Opuchliznę zmniejszają specjalne maści, ja mam z Polski LIOVEN,rewelacyjny , na prawdę przynosi ulgę oraz z Dax Cosmetics, ale szczerze powiedziawszy ten drugi preparat jest taki sobie, fajnie chłodzi, ale opuchlizna nie schodzi.Polecam również masaże stóp w takich basenikach SPA.
Źródło: dzieciak.co.uk/forum/viewtopic.php?t=1236


Temat: Oceń swoje poprzednika
wybaczam to ja cie teraz ocenie Krzyśku thuehethetehhehehe

nick/imie: Krzysztof>Krzysiek>Krzyś>Kysio>Kyś wiążące z osobą;p osobiście lubie to imię ..średnio
Av.: + ale bez żadnej rewelacji.. jak sie jest Kysiem to trzeba wysoko podnosić poprzeczkę.. troche śmiechowe ale były lepsze
sig.: to samo .. wymagajcie od siebie nawet gdyby od was inni nie wymagali.

chamsko sie wpycha tam gdzie go nie proszą.. maniak gier online w tym tych z kurnika. Śmieszny aż do bólu, u ciężarnej zapewne mógłby wywołać skurcze przedporodowe. Ma dużo przyjaciół i jest otwarty na wszystkich (w przenośni i dosłownie). Nie wstydzi sie swoich emocji rozładowując je na wszystkich.. czasem nie potrafi ulokować swoich uczuć w jednym obiekcie tj. personie. Zapewnie będzie zdradzał swoją/swojego partnerke/partnera w przyszłości. Mam nadzieje że Ci od Extreme Makeover: Home Edition wybudują ci ładny dom z daleka od szkód górniczych i żył wodnych. Rozładowuje nawet wysoko napięciową atmosferę. Zdecydowanie nadaje sie na moda zaraz za Pufą i bobkiem. Jakby chciał to by wygryzł Gawa z funkcji przewodniczącego ale mu sie nie chce. Gdy jest jest śmiesznie nawet gdy sie nie odzywa.. nigdy nie miewa cichych dni. Wiecznie go widze gdy sie loguje na L-O. ...

słyszałem że był za Johnem McCain'em ;[


aa "SwEEt focie maxik leci do ciebie :*" :[
Źródło: lost-online.pl/forum/viewtopic.php?t=734


Temat: Październikowe plotki
Witam się i ja
No ładnie dziewczyny nie próżnujecie dopiero październik się zaczął a wy już tyle stronek zrobiłyście no w szoku jestem.
Ja dzisiaj jestem po wizycie u mojego ginka i mała waży już 3000g i powiedział że te moje bóle to już bóle przedporodowe i jak dzisiaj chciał zrobić mi ktg to o dziwo mu nic nie wychodziło bo mała tak strasznie się kręciła i wierciła że nic nie było słychać i dał mi skierowanie na ktg do szpitala więc jeszcze czeka mnie wizyta w szpitalu. A co mi jeszcze mój lekarz powiedział że najwyższa pora spakować torbę do szpitala (bo oczywiście ja tego jeszcze nie mam zrobione) bo to może być na dniach jak mnie skurcze złapią bo stwierdził po dzisiejszym dniu że coś za często je mam A co jeszcze najśmieszniejsze dzisiaj w sumie pojechałam do niego po zwolnienie lekarskie a ja taka ostatnio rozkojarzona jestem że wyleciało mi z głowy i przypomniało mi się w autobusie więc muszę jeszcze raz do niego pojechać po zwolnienie specjalnie
A co tam dziewczynki u Was ciekawego się dzieje???
A tak apropo jeżeli któraś nie była na forum obcasowym to nasza koleżanka październikowa magduś81 z bliźniaczkami już ma swoje maluszki przy sobie i we wtorek wróciła do domku wszyscy troje czują się bardzo dobrze
Źródło: tik-tak.pl/forum_dla_rodzicow/viewtopic.php?t=457


Temat: Kto powinien przyjść do Valencii ?
No ale żeby miec diamentem to trzeba miec playmakera. Oby coś się z tego urodziło, choc narazie są tylko bóle przedporodowe.

No ale faktycznie jak jest tyle spotkań w sezonie to może nawet i Arizmendi pogra trochę XD
Źródło: forum.vcf.pl/viewtopic.php?t=25


Temat: krostki,plamki na ciele;-(
" />Hej DORCIU własnie nie miałam kiedy opisac porodu ale juz się poprawiam.Malutka moja kruszynka urodziła sie 5 dni po terminie, wszystko zaczeło się o 6 rano, jak sie tylko obudziłam zaczeły się regularne skurcze co 5 minut zadzwoniłam do szpitala bo godzienie obserwowania siebie czy nie mina czasem i kazali siedziec w domu jesli to mozliwe czekac na odejście wód lub odpadnięcie czopa.I cóz zła, zmęczona juz, cała mokra, bo kazdy skurcz wywoływał u mnie zalewanie sie potem poleżałam po jakis 3 godzinach poszlam z mężem do wanny w domu, tak było fajnie że siedziałam godzine ból był mniejszy no ale cóz trzeba było wyjść .W końcu zadzwonilismy po znajomego i nie dzwoniąc juz dotarłam do szpitala około 11a.m gdzie przed samym wyjściem zaczął odpadac mi czop.W szpitalu miałam juz rozwarcie na 6 cm( mysle że duzo dała wanna w domu ) ucieszyłam sie że dostane epidural w końcu i przestanie bolec ale niestety lekarka odradziła epidural w moim przypadku bo powiedziała że mam super rozwarcie a epidural zwolni akcje porodowa.Więc na pół juz przytomna pojechalismy do sali z basenem.Wychodząc z pokoju lekarskiego lekko mi wody pociekły.Natomiast przed wejściem juz do basenu dostałam skurczy partych na poczatku byłam przestraszona że nie moge kupki zrobic nie wiedziałam że parte skurcze to inne troszke od tych przedporodowych, myślałam ze tez w bólu wielkim, a tu inaczej heh.W wodzie siedziałam około 4 godzin, ale czułam że nie dam rady sama urodzic kruszynki, więc wyszłam na materac nacięły mnie i od tego nacięcia to juz ułamki minut kiedy mój mały krzykacz wystawił główke wysżłyśmy po 24 godzinach.Co do porodu to w miare dobrze wspominam opieke, ciesze sie że mój był ze mna, duzo mi pomagał, ale tez wkurzał wdychałam gaz ale źle się po nim czułam okropnie.No cóz poród to nie lada wysiłek, z bólem kazda z nas sie musi liczyc nie ma co, ciesze się że mam to za sobą
Źródło: bobasy.co.uk/Forum/viewtopic.php?t=131


Temat: szkoła rodzenia przygotowanie do porodu/pielęgnacja noworodka
U mnie w Gorzowie Wielkopolskim lekcje w prywatnej szkole rodzenia to koszt 40zł za lekcje trwającą półtora godziny . Cały kurs składa się z 8 spotkań raz na tydzień.

Plan takich zajęć u nas wygląda tak :
I. Zajęcia

1. Tematyka przedporodowa:
1. Fizjologia ciąży (I, II, III - trymestr)
2. Zasady higieny i prawidłowego odżywiania kobiety ciężarnej
3. Wysiłek fizyczny i praca zawodowa ciężarnej
4. Dieta przyszłej mamy
5. Badania konieczne w ciąży
* gestoza
o nadciśnienie tętnicze
o obrzęki
o białko w moczu
* cholestaza ciążowa
6. Objawy powikłań ciąży
* ocena poziomu glukozy
* przebarwienia skóry
* żylaki odbytu.
2. Ćwiczenia relaksujące/ Rozmowy

II. Zajęcia - Przygotowanie do porodu - część pierwsza

1. Część teoretyczna
1. Symptomy zbliżającego się porodu, przygotowanie do porodu i jego przebieg
2. Potrzebne dokumenty, " torba ciężarnej" - przybory dla matki i dziecka
3. Rola przyszłego taty na sali porodowej - pozytywne aspekty obecności mężczyzny na sali porodowej
4. Łagodzenie bólu porodowego - techniki relaksacji
5. Korzyści i ryzyka analgezji (rodzaje i techniki)
6. Przygotowanie pokoju - kącik noworodka
2. Część praktyczna
1. Pozycje okołoporodowe
2. Ćwiczenia oddechowe
3. Ćwiczenia relaksacyjne

III. Zajęcia - Przygotowanie do porodu - część druga

1. Część teoretyczna
1. Omówienie II okresu porodu, techniki parcia
2. Omówienie III okresu porodu, wczesny połóg
3. Poród przez cesarskie cięcie/ poród w wodzie
4. Pobyt na oddziale położniczym
2. Część praktyczna
1. Techniki oddychania w czasie porodu
2. Ćwiczenia oddechowe

IV. Zajęcia - Połóg

1. Fizjologia porodu - zmiany zachodzące w organizmie kobiety
2. Higiena w połogu ( pielęgnacja rany krocza lub rany pooperacyjnej,
3. Znaczenie karmienia naturalnego w rozwoju dziecka, skład mleka matki, zasady odżywiania w okresie karmienia piersią )
4. Potrzebne elementy w psychoterapii zapobiegające problemom emocjonalnym kobiety po porodzie i w czasie karmienia
5. Najczęstsze problemy okresu poporodowego i wczesne objawy powikłań.
6. Powrót sprawności fizycznej po porodzie

V. Zajęcia - W oczekiwaniu na dziecko

1. Emocje towarzyszące oczekiwaniu na dziecko
2. Komunikacja z dzieckiem przed narodzinami
3. Znaczenie kontaktu z dzieckiem bezpośrednio po porodzie
4. Rola osoby bliskiej, towarzyszącej w prawidłowym i powikłanym porodzie

Ćwiczenia przygotowujące do I i II okresu porodu ( pytania, rozmowa ).
VI. Zajęcia - Zalety karmienia piersią i sposoby rozwiązywania najczęstszych problemów laktacyjnych

1. Fizjologia laktacji - prawidłowa laktacja i ewentualne problemy
2. Omówienie technik i zasad karmienia piersią
3. Pozycje do karmienia dziecka
4. Techniki odciągania pokarmu
5. Rola więzi z rodzicami dla rozwoju emocjonalnego dziecka
6. Rola naturalnego pokarmu dla zdrowia dziecka

Ćwiczenia:

* relaksacyjne
* ujędrniające ciało
* wzmacniające i uelastyczniające mięśnie

VII. Zajęcia - Opieka nad noworodkiem

1. Część teoretyczna
1. Fizjologia noworodka
2. Skala Apgar
3. Badania słuchu
4. Stany adaptacyjne ( przejściowe) u noworodka
2. Część praktyczna
* Pokaz toalety skóry, pielęgnacja pępka
* Kąpiel noworodka - ćwiczenia
* Sposoby ubierania noworodka
* Przewijanie i noszenie noworodka

VIII. Zajęcia

1. Psychologia noworodka - rozwój, zachowania
2. Kalendarz szczepień
3. Zmiany zachodzące w małżeństwie i rodzinie po narodzinach dziecka
4. Dokumenty i sprawy urzędowe, które trzeba załatwić po przyjściu na świat dziecka

Pytania i rozmowa



Ja właśnie rozważam pójście do tej szkoły i sama nie wiem czy warto. Co o tym myślicie dziewczyny?

Źródło: forum.mamazone.pl/index.php?showtopic=476




Sitedesign by AltusUmbrae.